Administratie

We leven in de 21e eeuw. Een schoenendoos en ordners vol papieren zijn niet meer van deze tijd.
Heb je dit nog wel? Geen probleem, wij helpen je om jouw administratie digitaal en efficiënt te maken.
Werk je al digitaal? Dan kunnen wij meteen voor je aan de slag!

Wij stemmen samen af wat jij zelf wilt blijven doen en wat wij van je overnemen. Lees hieronder meer over onze aanpak.

Aanpak indien je zelf wilt verwerken:
Jij kiest een boekhoudpakket en voert jouw administratie zelf.
Het maakt niet uit of wij al met jouw pakket werken. Zolang het pakket maar werkt voor jou!
Wij controleren jouw boekingen en dienen indien gewenst je btw-aangifte in.
Eenmaal per jaar verzorgen wij de jaarcijfers en de jaaraangiften.
Het stellen van vragen is inbegrepen.
Dit alles voor een scherpe vaste prijs per maand!

Aanpak indien wij jouw administratie verwerken:
Jij mailt, appt of upload jouw facturen en bonnen.
En wij doen de rest!
Al je inkopen, verkopen en resultaten kun jij 24/7 inzien.
Online of via de beveiligde app.
De BTW en andere aangiften doen wij.
Wij houden jou op de hoogte van aanslagen die jij kunt verwachten en voordelen die je kunt benutten.
Vragen kun je ons direct stellen via de app.
Dit alles voor een scherpe vaste prijs per maand, afgestemd op jouw behoeften.

Wij doen waar wij goed in zijn en jij doet waar jij goed in bent!
Zo levert jouw kostbare tijd jou het meeste op.

Onze administratie experts:

Ineke den Ouden

Anke Bolt

Patricia Brekelmans

Anneke Budding